Mitt Liv.

Hell Yeah (H)

Söndag ^^

Solen skiner som fan , och jag låg nyss ute och solade , det går fan inte att ligga still och inte göra nått ! Det är annat om man är ett gäng polare , då kan man kanske ligga still ett tag iaf ^^ Men själv , nejtack !
Markoolio - Ingen Sommar Utan Reggae .. Lätt bästa sommarlåten ! Va fan , den pumpar ut i mina högtalare , på höögsta ^^ Varje gång jag hör den , kommer jag tänka på Peters bil ! .. Haha , han poppade den som fan .. Han gilla den skarpt tror jag ^^ Så jag gav han skivan , kunde ju ändå inte släpa på den , på balen ! .. (A) hehe .. Så hör ni den låten , kommer kanske denna bil åkande ^^

 

Hoppas väl kanske lite på att Anääät snart är klar , så man kan kila ut en sväng ^^ i det vackra vädret .. (A) Jag är hungrig , men pallar fan inte göra nått ^^ haha , liite trååkigt ! ..


Skriver kanske mer sen , se u !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback