Mitt Liv.

Jag Vet Inte Va Jag Ska Säga Om Henne !

Fredag ^^

Alla säger att den där förbannade barbie är så jäävla perfekt, men vart är hon det? Hon kan inte stå själv, hon är av plast, och man måste köpa hennes vänner.. Är det bra eller? Fast isf, köper sina vänner , ja det försöker ju folk i min omgivning oxå göra , så det är väl bra det kanske ! Men jag vet inte om det går så bra med hjälp av en cigg eller nått ^^

Du är pinsam, fattar du inte det? Nej, tydligen inte. Allt du gör, är pinsamt .. Det är nästan så att visas man i din närhet , får man ett rykte efter sig .. Och hur kul är det ? Jag menar , du fick det . Även om det var saker du gjorde när du gick i 8:an eller nått .. Men du gör säkert det än ! HAHA , jag brukar också strippa i cam ^^ Eller inte fan ! Har bättre saker för mig !


Igår var man med Anäät på stan , och på arbetsförmedlingen , sen kom Linda undertiden som Anäät var på FIKA PÅ STAN ! Sen traskade vi omkring lite , in på bolaget å grejer , sen hem till Anääts morsa och käkade ^^ hehe .. (A) Och Linda stack hem då! .. Sen traskade vi upp till Anäät , och där somnade man i sänga ^^ haha , det jag säger fan .. Man kan inte umgås med henne , man blir trött ^^ haha .. Sen muppa hon framför TV spelet lite , å jag framför datorn !

Sen när man kom hem , började jag spela ! .. och slutade typ 10 över 1 =P haha , jag säger då det ! .. Men jag la inte av för att jag var trött , utan för att TV'n fittade sig =O Vem fan orkar se när det flimmar hela tiden ?? Inte jag iaf , haha ! ...


Undra sa flundra å dog , va man ska göra idag då ?




image172


PHILIP ÄR MED I NYA FRIDA TIDNINGEN PÅ VECKANS HOTTIE !!! ALLA TJEJER KÖÖP TIDNINGEN ^^ HAHA .. SÅ JÄÄÄVLA HET HAN ÄR (a)

Comments
anääät säger:

yeah jag har ju redan köpt den ;P haha och bästa stilen faen ^^ =D=D=D=D

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback