Mitt Liv.

Länge Leve Super Mario ! :)

Onsdag ^^

Fy fan va kul Super Mario är , om man inte dör då vill säga ^^ haha , det är ju så kul att gud, jag vet inte vad (A) Sen satt jag och spelade Zelda igår , det är oxå kul , men va fan , skiten sparades ju inte =/ heelt korkat fan ! .. Jag plockade fram det igår , för att jag inte har fått mitt andra än , men det kommer idag eller imon , får jag hoppas ^^ hehe .. Så jag har något att göra fan !

Alla byter sina bloggar till Nogg.se , va fan .. Då är det ju inge kul , man ska ju ha det som man kan styla mest på .. =D haha , eller ja , iaf där man skrivit alla sina inlägg , fan skulle nån göra inbrott på denna , jag skulle slå ihjäl personen ^^ haha .. lika bra det fan ! ...

Fan va det dundra och blixtrade igår , det lyste upp hela himelen =O haha , men jag satt på balkongen och rökte ^^ Så mysigt så , saknade just då , bara han den där speciella att hålla hand med (A) haha ....


Comments
anäääät säger:

HMMMMMMMM INTE DEN JAG TROR VA? HOPPAS JAG PÅ :P HAHHAA

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback