Mitt Liv.

Missat Flera Dagars Inlägg Nu ! =/

Söndag ^^

Igår var man på fotboll vid 2 i ornäs , som ligger utanför blge .. Det slutade 1-1 , och jag vet inte om dommaren var så jävla bra , men det var la skit samma ^^ haha .. dö ska han iaf .. (A) Sen så somnade man i andra halvlek , även fast jenni satt och höll på med den där jäävla tutan =P och precis när man vaknade till liv , slutade matchen ..

Sen åkte vi hem , började grilla på gården , så kom Anäät och Linda en sväng , och hade fitt katten med sig =/ Jäävla idiotkatt .. den är så bortgjort så det finns fan inte ! .. bara bits å rivs ! MÖRDARKATT !

Sen så traskade vi upp på stan , och vi lockade med oss en katt ^^ haha , shiiit , hon jama heeela tiden ! .. Men vem bryr sig , sen följde hon med in på hemköp , och kom inte ut igen ^^ HAHA ! .. liite kul fan ... Sen gick vi hem till Linda igen , för hon skulle va chaffis , å sen skulle dom inte åka , men så ringer dom linda å frågar om HON vill följa med , så hon stack =/ haha .. jag säger då det ! ...

Idag har jag inte gjort så mkt , vart på äventyr med morsan ^^ haha ...


och min far , han har gjort så jag tänker byta efternamn , å morsan med =O haha !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback