Mitt Liv.

Peace And Love = Hur Mkt Folk Som Hellst ! =|

Onsdag ^^

Nu har man kommit hem från Blge , jag och Anäät pkte dit .. Skulle träffa Ida .. Och så när man kom ner till stationen , så vare hur mkt folk som klev av tågen från värmland ! .. Det var hemskt mkt , å bara sånna konstiga människor . Trodde jag skulle plocka upp min AK4 ^^ Och dra av några skott där inne (A) haha , herreguuud. Säger jag bara .. Sen så slapp vi betala , tror inte alls att dom orkade bry sig , om att kolla alla biljetter ^^ haha ..

Sen gick vi och käkade på Matpalatset , och så kom Ida , och Emelie ! Riktigt kul och träffa henne fan =) Måste vi göra om ! .. =) hehe .. ^^


Men nu är man hemma , och jag säger som dom flesta ..
Borta bra men hemma bäst !

Comments
anäääät säger:

haha visst va :P ja jag hade ju missat NÅGRA dagar :P så jag var ju tvungen och ta igen de ;) HAHA

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se



Karin säger:

thanks:)

Postat: - URL/Blogg: http://karinolofsson.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback