Mitt Liv.

Philip Är Med I frida Tidningen ! =)

Torsdag ^^

Nu undrar säkert hälften om va fan jag gör uppe nu ! .. Ja , jag ska till arbetsförmedlingen , och snacka massa shit .. Jag vet inte ens själv va jag ska dit å göra , mer än att få en handledare ! .. =P .. Säger då det ...

Philip är med i frida tidningen .. ^^ Han är så stilig så , men sen står det  "din philip" ... aaahhh , han är då inte min , men han är en av mina bästa vänner ! ^^ Så det så , utrett å klart ! ...

Och nu är jag så förbannat trött på att Emma , ALDRIG kan komma med något nytt ! .. Seriöst , det var jag som skulle ge igen , 200 ggr värre , varför ska du göra det mot henne nu då ? .. Fan , hitta på nått eget , annars är det ganska patetiskt , om du en dag inte viste va jag sagt .. (A) Aja , skit samma .. Du är ändå Patetisk ! .. .Gillar inte sånna som försöker köpa vänner .. Men vem fan gör det ?




Denna bild är med i tidningen ! (Men philip tror inte på det ! )

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback