Mitt Liv.

Resan Igår Till Karlstad ^^ (H)

Torsdag ^^


haha , jag säger då det .. gårdagens bilresa ! .. haha , anäät och linda skulle ha mig utanför dalarnas gränser ^^ och det var la trevlig , haha , fan va vi dampa när vi åkte till karlstad .. haha .. jag säger inget så har jag inget sagt ^^ Fast först var vi till blge en vända , och linda köpte bilsäten ^^ haha .. Lika bra det fan .. snygga va dom oxå , så det fixade vi när vi var där .. och så skulle hon snacka med peo , men hur bra gick det då ? .. hmm , inte så .. Men det kunde hon ta med han idag , för han skulle tydligen hem då .. ^^


Jag var upp till Falun igår , och skrev , nu ger jag fan upp , jag fick 51 :O Det är heeelt sjuukt , varför ändrade jag svaret på den där fitt frågan ! :O haha ^^


hmm , igår när vi pkte hem , så låg jag å fettade ut mig i hela baksätet .. fan va sköönt det var , så somnade jag till , och vaknade , somnade , vaknade ^^ haha .. sen vrålar dom att det går en älg på vägen , jaha , tänkte jag , och somnade om .. haha ^^ sen höll dom på å ta massa kort på mig , när jag sov ! :O glöm det , jag har fetaste filmen på anäät .. när hon ligger upp och ner och skruvar i bilen ^^ haha


   
HAHA , helt klart bäääst ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback