Mitt Liv.

Shan Da Man !

Söndag ^^

Shiiit, han är fan det bästa jag sett, jao ! .. Fy fan va man garvar när man ser honom, han är KLOCKREN ! .. haha ^^ Det är sjuukt kul.. Jag kan inte skriva mer än att han är BÄST ! .. Ante får fan sluta visa mig sånt här , jag blir ju korkad av det ju =P haha

Fängelse turne med shan da man?! Skämtar ni eller? Så snygg som jag e!! Jag kommer börja turnen som shan da man och sluta den som shan da bitch.


Ska snart käka pizza ute i trägårn ^^ haha . (A) Gott som fan, jao ! .. =D jag börjar använda de där blatte snacket , så jag blir tokig på mig själv , det är najims fel ^^ haha .. eller ja , hon kör det med mig , å det fastnar på mig med ^^ hehe ..



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback