Mitt Liv.

Skulle Du Ändra Hela Ditt Liv För Någon Du Älskade ?

Måndag ^^

Nu kanske folk undrar va jag menar med min rubrik ! .. Ja , det är bara en fråga .. Och har ni nått vettigt svar , kommentera då , och skriv ner det ! .. Skulle va kul å veta hur ni andra tänker !

Och idag är det dagen då jag ska redovisa mina jobb , men vem fan orkar .. =/ inte jag iaf , det är rena rama slavariet ! .. ^^ och det tänker jag inte stå ut med , så är det bara ! Så jag orkar inte redovisa nått som dom ska skita fullständigt i =P haha ..

I fredags så satt vi ute på gården, drack och käkade massa gott .. =P Men inte fan kunde man äta de där grillspetten inte .. haha .. dom smaka typ diskmedel =O haha ^^ hmm , men det var gott annars .. Majskolv <3 Sen så kom det massa annat folk oxå , bl.a Joakim =D Typ hundra år sen man snacka med han .. ^^ haha .. Sen gick man in vid 00-01 kanske .. kommer inte ihåg ,.. =D Hade lagt sig ner för att sova , runt 3 loggar anäät in , så det dånar i hela huset , så då vaknade man ! .. =/ haha , kolla på mobilen , linda ville jag skulle ringa .. ringde upp henne .. så gick man dit och sov =P haha .. Vaknade upp där av att ante skicka mess =O haha .. aldrig får man soova ^^ gick hem vid 1 .. så vare bara att vila skallen . Skulle jobba klockan 6 .. ^^

haha , åkte dit .. och vi snacka lite allmänt , sen började det att dåna till , då kom pudlarna ^^ haha .. Fan va bra dom var ! .. och det var över 2000 st inne på området ^^ så man hade lite att göra .. (A) och det var fett irriterande mkt folk ! .. det bara snurra i skallen på mig ett tag , ryggen höll på att gå av , och sen fötterna =O haha .. ^^

Men kul hade jag fan ! .. halv 4 var man hemma =D hehe ^^ ...

image176
THE POODLES - Gudar ! <3<3

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback