Mitt Liv.

STUDENTEN IMORGON !

Torsdag ^^

Idag har man vart iväg och handlat med Therese och Mia ! .. Allt som vi ska ha tills imon ^^ Sen var vi in på systemet med Jannike .. hehe =) Men i skolan , var det smedenstjärnorna , och det var det segaste genom tiderna ^^ .. Det var inte som det brukade , drag i det hela tiden vill säga .. men nejdå ! .. inte denna gång heller .. =O haha ..

Nu har man fixat allt till imon , allt är upplagt på fat och salladen är fixad ^^ Jag är så duktig , när jag får göra allt sjäälv , men det är som vanligt , det enda som är kvar nu , är äggen ^^ men dom får min far hjälpa mig med .. och så är det bara .. men nu är inte han hemma , utan han är ute i skogen och tar m assa träd och jävulskap ^^ haha ..

Sen kommer mor , då hon får komma hit med mitt nagellim , för marielle glömde det .. =/ haha , fattar inte hur man kan glömma nått sånt viktigt .. eller ja , jag tror jag har glömt det if , kan ju ligga i min väska nere , det får vi kolla upp sen ^^ Bara jag kommer ihåg det ! .. (A)

Ska soova naken på soffan nere fan ^^ Orka klä på sig kläder .. öh , nej tack ! .. haha ^^


Skriver kanske imon ! ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback