Mitt Liv.

1 2 7

Torsdag ^^

Dag 11 - U.A

Jahaja , nu var man både framme och död ! .. Igår fick man släpa på en väska som vägde minst 8 kg =/ haha ^^ Rena rama rolf , vare fan ! .. iaf nästan , sjuukt tungt ! .. Sen så kom hon och hämtade oss , så vi fick vila fötter , armar , ben , å skalle ... =D Sen traskade vi ut och handlade lite ! .. haha ^^ Jag köpte mig ett par rosa byxor (A) ... Sen så vart dom skitiga på en gång , och jag köpte mig ett par till idag :D haha ^^ och ett par hörlurar till MP3:n , som det är FEEETA basen i ! (A) .. jag behöver inte ha nån baslåda i min bil , jag kan plugga i mp3,n :P HAHA

Imon eller på lördag , ska man träffa david ! =D En av jordens snällaste grabbar ! =) Helt underbart underbar är han :D hehe ^^ Så vi får la se , va fan som händer ! .. Jag ska iaf se han innan vi åker , så äre bara :D hehe ^^

Sen då ? .. Ja , Ante , jag saknar dig så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen .. =/ detta är inte kul längre .. allt jag vill är att du ska höra av dig , och säga att du vill börja om från början ! .. det är verkligen helt fucking tomt utan dig , jag vet inte va jag ska göra .. Jag vet att jag har gjort fel , och allt de där .. Men fan , vi hade nått bra i början , och jag vet att du vill att vi ska ha det igen ! .. Det finns fan ingen som dig , du är unik !! .. Och kommer alltid vara det .. Faan , jag saknar iaf dig , och hoppas att du hör av dig ! .. ♥♥♥

Senare ? Ja , man ska nog lägga sig ner , vila fötterna , och spela död i nån timme ! =D  haha ^^ Va fan , vi bor två st här .. så jäävla soft , vi har spridit ut oss överallt ! .. Så skööönt , slippa sånna föräldrar å jävulskap :D haha ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback