Mitt Liv.

1 2 9

Söndag ^^

Dag 14 - U.A

Vaknat nyss , elelr ja , det känns som det , lika död är jag som en död människa !! .. Benen orkar fan inte gå dit dom ska gå .. haha ^^ Men det var skit samma , jag är hamma Och sov i min säng inatt , sköönt som fan ! .. Har kanske saknat den lite , men det är fan det enda ! ..

Igår när jag satt mig på tåget , och såg David gå , så saknade jag faktist sthlm redan ! .. =/ Heelt sjuukt .. Blev bjuden på fika , på centralen , oj va snygg han var ! =/ haha .. Hans humor , oj va man kan skratta , det bevisade då iaf Anäät att man kunde :P själv skämdes jag :P HAHA .. Men det var kul som fan å träffa honom , jag ska fan lätt träffa han igen ! .. =) =) Snygg man , de dära !! =)

Idag , ska jag vara inne heeeeela dagen , och bara ligga i min säng :D haha ^^ Jag ska inte ens orka klä på mig !! :P hehe ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback