Mitt Liv.

1 3 2

Torsdag ^^

Haha , sitter i skolan ! .. Och har inget fram till lunch ! :O haha ^^ det är som vanligt när man åker hit , och inte har något =/ fan va lack jag blir på ig själv , va fan tänker jag på hela dagarna , som gör att jag glömmer allt ! .. Jag och Jannike har hittat nått fett bra , jag svääär ... Ni måste checka in denna ;) hehe ^^ Det är fan jag och Anääät , som drar låss till Drängarna ! .. haha ^^ Lika bra det fan , lite kul lär man ju ha på kvällarna ! :D haha ^^
http://www.youtube.com/watch?v=FKj4D4g_5u4


Idag ska man muppa ännu mer med Anääät =) Lika bra det fan !! sen så ska jag fan fixa de där jäävla skiten till I-valet ! .. Jag blir fan korkad av de där ! . =/ Va fan ! .. hmm, sen vette faan va man ska göra ! .. haha ^^

Jag och Therese såg en film igår , säg att du älskar mig , haha ^^ vilkeeen jääääävla B film ! .. haha ^^ Värre än Nattbuss 807 fan ! .. haha ^^ om ni frågar mig , .. men det var ju skit samma :P hehe ^^
"Älskar du mig nu eller?" -han våldtar henne !




 

Ska vi skiljas som vänner
Kanske mötas nå'n gång?
Ska vi ge
upp en omöjlig dröm?
Och låta minnena blekna
Låta allt bli som förr
Till en dag då vi äntligen glömt

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback