Mitt Liv.

1 3 4

Söndag ^^

Nu har man nyss satt sig här , efter att ha kommit hem , hade unna stanna bort lääängre ! .. Men nejdå , imon har man äckligt fucking möte =P haha ^^ Va fan , eller ja .. Nått i den stilen iaf ! .. Men det va la skit samma , nu har jag det , och jag känner att jag måste snacka av mig .. För nu pallar jag inte mer , nu när man verkligen försöker göra något åt sina känslor å allt , så får man skit för det med ! ...

Tack Ante .. Allt ditt skitsnack håll det för dig själv istället ..

Jaha , så va ska man göra idag då ? .. Vette fan , jag blir så lack på alla som tror jag är dum i huvet .. Fan , jag lämnade datorn till Ante , och han skulle fixa den åt mig . Ja , men då säger puckot att han behöver en hårddisk , ja va fan sitter i den ? haha .. ^^ IQ , grabben ? Har du det !! Va fan , det satt två i den ;P hehe ^^ Inte en , utan T V Å ! ! ! Och det är den som sitter kvar , som är PAJ !


Se u , orka mer??


UPPDATERAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur kul äre å veta att det häänder MASSA skoj i sthlm denna vecka som kommer , + idag ????????? Jag mår fan illa av bara tanken .. =/ Jag vill fan oxå oxå oxå , gå på konsert ! HOROR , jag vill fan se P.Diddy och Snoop Dogg ! .. men nej , inte får jag det inte , och sen imon äre Shakira , får jag inte heller se , och sen äreNelly Furtado :O Och det missar jag oxå ! .. ='( Jag börjar fan gråta snart ! haha ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback