Mitt Liv.

1 3 7

Torsdag ^^

Jag är hemma än , och är sjuk ! .. Hur kul är detta då ? .. Hmm , inte det fucking minsta ! .. =/ haha ^^ Igår var man med Anääät , och när jag gick med henne en bit på vägen , så kom en pannlampa cyklandes :O haha ^^ fy fan va vi garvade , anäät höll på å dö :P hehe ^^ Sen så satt jag hemma å sjöng karaoke , ja .. Min morsa sa åt mig att hålla käften , annars kunde jag förstöra rösten helt .. liite trååkigt tänke jag då ;P hehe ^^


Fan Andreas ! Allt jag sagt till dig har jag sagt i förtroende.. Du vet saker om mig som ingen annan vet , men allt från dig var skitsnack , å du skulle va så jäävla frän , grejer .. Men av sånt , så sjönk du i mina ögon .. Från början var du lite va ska man säga , speciell .. hade aldrig snackat med nån som dig ... Och så igår; p l a y a d .. Hur fan kan man göra så ? Att man kan säga till en annan människa att den är vacker , å speciell , å sånna grejer , UTAN att mena det =/ Det är fan SJUUKT ! .. Att man inte fattar att personen blir SÅRAD , men den som inte har några känslor har ju lite svårt att veta hur det känns =/ Jäävla bortskämda snorunge .. Fy fan , jag viste liksom hur fan du var , men ändå "Det är inte lika med dig" ... HAHAHAHAHA ... Fan , nästa gång göru fan mer nytta av att HÅLLA KÄFTEN! .. förbannade jävla fitta ... Stöta på mina vänner å grejer , FAN , om dina känslor var så jäävla äkta som DU sa , så går man FAN inte på brudens POLARE !!!!!! .... Eller du kanske skulle SÅRA mig mer ???? Du skulle VERKLIGEN ha en MEDALJ för att lyckas FÖRSTÖRA mitt liv ! ... ÅÅÅÅÅHHHHHHH , så förbannat jäävla BESVIKEN !!!



UPPDATERAR

Jag är så trött på skitsnacket som kommer från din trut nu , kan du inte bara sluta reta upp mig ! .. Och låta mig vara , det är ju ditt val , va fan .. Håll det då , mer än i nån timme . För i helvete !! ... Du behöver inte skriva till mig å tacka för massa skit saker , om du inte vill få ut nått annat av det .. =/ Fan , blocka mig , och ta bort mig ! .. Så är ditt liv på väg mot bättre tider , för jag har ju bara dragit ner dig , eller ja , försökt .. Å massa mer saker .. Fan , BULLSHIT ! .. du bad mig fara å flyga igår , va fan , flyg inte efter =/

Om man hör en sak för länge , att man är dum i huvet , varje dag , utan nå positiva saker , tillslut börjar man ju gå på de där själv , och det är ju precis det som hänt mig .. Men varför kan du inte fatta det ?? Va lider du av ??

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback