Mitt Liv.

1 3 9

Söndag ^^


Nu har man vart hos anääät i några dagar =) Sköönt som fan hare vart , vi började mublera om i fredags , vart klara idag :P hehe ^^ Snyggt blev det oxå :D hehe ^^ Jag fick spika kablarna , så hennes mamma inte blir galun :P hehe ^^ Men igår låg vi bara upp och ner , gjorde inte ett enda skit =/ haha ^^ skööönt som fan vare , man kunde somna lite när man kände före =P hehe ^^

Sen åkte man på en block av ante =) Heeelt sköönt känns det fan .. har aldrig vart lyckligare =D hehe ^^
Men men , får la se hur länge den friden varar då , innan han hittar nya saker att gnälla på ?
a
Imon äre skola , och det känns skönt det med .. har inte vart där på en hel vecka =/ haha ^^ men fan , har ju vart fett sjuk .. har ju inte ens kunna andas typ =/ helt fucked up .. haha ^^ men imon äre slut på friden , då är Maggiie back :P hehe ^^

Hmm , när jag kom hem idag skulle jag städa ordning lite snyggt , så jag började väl med det , å skulle sätta mig i sängen , då brakar fanskapet IHOP =| haha ^^ fan va jag å anäät garvade , å jag vart liv rädd .. haha ^^ men jag har sett att stommarna har vart helt snea å grejer , å nu brakade det , då vara bara ringa mormor å peo så kom dom och hjälpte mig =) hehe ^^ Sen så skulle man ha tag i pappa , jo jäävlar va bra det gick .. tss , fuck U ! ..


Orka skriva mer , Gittar över på msn ;) se u fuckers !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback