Mitt Liv.

1 4 1

Lördag ^^

Idag vaknade man väl typ kvart i 8 =/ Heelt sjukt. Va fan , okej, jag somnade tidigt , men iaf ! .. Det är fan helg , då ska man sova länge , eller ja , iaf , längre än vardagar :O haha ^^ hmm , Kollade på Wallander igår , sen såg jag slutet imorse , och en till efter den :P hehe ^^ Lika bra det fan...


Nu håller jag på å gör mat iaf =D Gott .. ^^

Sen så har man nyss designat min blogg oxå =) hehe ^^ Den blev fett grym fan =D hehe ..



UPPDATERAD !

Haha , nu har man gjort om bloggen igen =) hehe ^^ nu har man ju hittat nå nytt man kan syssla sig med :P när man har trååkigt , då går man in och gör om bloggen lite =) hehe ^^ Lika bra det fan =D haha ^^ ...

Jag vet fan inte va jag ska göra idag .. =P ska iaf skriva liiite mer .. hehe .. ^^

HAHA .. Anääät skrev nå kul till mig på lunar idag =)


Idag 15:40 (#8335)
nettiz_3 F20 från Solna i Stockholms län
Shoo Mannen! lääääget faen? cykel på köööpet. Ge mej lite Parra är i fett behov av det faen =|  "leende gulbruna Blattar har jag förälskat mej i" ( & ) nej nu var jag faen Keff  =| måste Gitta faen detta vart pinsamnt Aight!  =| Auuuuuw  ;) hajdå hajdå pöss ELITEN (A) HAHAHA


HAHAHAHAHA , det är ju fan så man kan skratta tills man dör =P hehe ^^ men liite kul äre ju fan iaf ! .. Även om du inte skrattar ;) men så äre fan .. haha ^^



there are no good intentions in your cruel games
played with so many were all the same


   

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback