Mitt Liv.

1 4 2

Söndag ^^

Soool =D Så jäävla skönt fan , men det kommer kalla vindar .. Ännu skönare fan =] hehe ^^ Pumpar sommarmusik ur mina högtalare .. hehe .. Det är en sån skön känsla , när våren kommer .. Shiit =) =)

Nej , kom nyss hem från Morfar .. Sirpa fyllde väl år , eller nått .. =] God mat fick man iaf . hehe ^^ Sen så var det nån efterrätt , den var oxå god .. hehe ^^ Sen började väl morsan klaga på mig , å grejer.. Det är som vanligt , jag får ut för allt , höll fan på å få gå från morfar och hem =O Hon lider fan av något .. Men vet ej vad =/ haha ^^

Vet inte va jag ska göra sen, får la se vad som händer ! Kanske ska kasta om lite i mitt rum igen , jag får ju ett nytt databord, eller ja .. Jag får ett =P hehe ^^ Har ju inget nu , och jag har så jääävla ont i ryggen av detta ! =/


M A R I E L L E


Ska gitta vidare nu, Ciiaaaao =]


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback