Mitt Liv.

1 4 3

Måndag ^^


Soooft , en dags ledighet IGEN =) hehe ^^ imon är man oxå ledig , fan man gör ju inge annat än sover länge på dagarna =D så sköönt , men ändå inte , för man vet att det slår tillbaka på oss sen , när skolan snart är slut , å alla arbeten ska in .. haha ^^ Sånt man får tåla kanske , det är ju iaf sista året , som drar mot sitt slut =) =)

Idag har man fått ett databord , så man slipper de där med att ha ont i ryggen hoppas jag , den där bärbara datorn tar död på mig =/ haha ^^ inte bra , inte bra .. men nu är det ordnat , hoppas jag =) hehe ^^

lekt lite med bildspel har jag gjort på senare dagar =) hehe ^^ 4 st har jag gjort , lika bra alla =P hehe ^^ men ja , inget att diskutera om =P hehe ^^ hmm ...

Sandra och Therese drog nyss , skulle till gränges .. haha ^^ sånna fattiga raggare dom är =P HAHA ^^



Se u , ska käka , ciiiaaaaO =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback