Mitt Liv.

1 4 4

Tisdag ^^

Idag är man ledig , eller ja , iaf halva dagen .. För vid ett kommer Sara och hämtar mig , så ska vi till gränges på studiebesök =P Men sen hur man kommer hem , det var ju en annan femma =/ haha ^^ Det visar sig fint .. haha ^^ Säger då det ...

Inatt satt man å kikade på Förortsungar , och sen såg jag den i morse med =P haha ^^

Sen blire nog plugga klart projektarbete , innan jag somnar ikväll , natt , morgon :| HAHA ^^



UPPDATERING !!!

Jag och sara har rejsat runt halva sverige idag tror jag fan .. haha ^^ Så jäävla kul hare fan vart .. haha ^^ först körde hon hem tvillingarna och mia , sen så drog vi till tanka , hon skulle plocka ut pengar , jo jäävlar va hon fick mkt , haha ^^ så hon ringde och skällde ut chefen typ =P haha ^^ Sen så drog vi för att käka , drog i oss maten på 20 minuter typ , sen ut till grangärde.. hämtade hennes avgassystem :P haha ^^ eftersom att det andra hänger och dinglar .. =P lite snett, å låter ILLA gör det :O haha ^^ hmm , sen drog vi till sunansjö, hem till hennes far , sen gränges , för att köka hennes lillebror på träning , sen på västra fick vi bensinstopp, så vi rulla fram på byn :P tanka där , och drog in till stan , hämta tvillingarna å mia igen , å sen åkte jag hem =D haha ^^ vilken jääävla dag det vart ! .. kul som fan , hare vart iaf ! ... haha ^^



Ska gitta , se u !

116233-61



Sexet var OK , och i tvättstugan var roligt , men skulle han och jag va tillsammans , ha troligt !


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback