Mitt Liv.

1 6 2

Tisdag ^^

Jag vet fan inte vart jag ska börja och berätta om gårdagen ? =/ Det finns liksom så mkt som hände på samma gång .. Men jag ska göra ett gott försök att tala om vad som har hänt =P haha ^^

Kom hem till Anäät igår vid 1 kanske , Täggan började hälla i sig sina öl direkt .. Haha ^^ Sen kom Simon från båten , han klev nog av utanför anäät skulle jag tro =P haha .. så började dom två att härja satan ... Sen ramla det in fler efter fler , Johanna och Lena kom .. Lite trevligare vart det , sen ramla det in fler . å jag vet inte ens vilka hälften är =P eller var kanske man ska säga .. ^^

Sen vara tre som satt å grina , i ett rum , å två i det andra , å gud vet allt .. Så Lena och Johanna fick lite smått panik där ett tag , så dom stack =P haha .. Och Emma skulle snacka med mig , men jag tycker och sa igår att det är fel att man ska snacka bara för att man har alkohol i kroppen .. Så jag säger som jag sa igår , ta det med mig när du är nykter , och säger du samma sak som du sa igår , så kanske jag kan tänka på saken , men det som sas igår , lägger jag inte energin på , och tänker på ! .. Det finns så mkt som kan sägas på fyllan , så fan å hans moster ! .. Och mena ungifär hälften ! .. Du är så gott som luft för mig , när jag väl lagt allt bakom mig , så kommer du 4 MÅNADER efter .. och ber om ursäkt , det är patetisk , att det ska ta 4 månader att erkänna för sig själv att man har fel ! .. då är det nått som inte står rätt till .. =/ Men men , som sagt , ta det med mig när du är nykter ! ...

Sen när man kom in från det , så var nästa igång .. Det var lite triangeldrama där ett tag =P haha ^^ Men sen vart det fan en till med i leken ! ..

Vi gick å la oss kanske vid halv 2 , då dampa anäät loss i sängen =P haha ^^ Sen så somnade jag kanske vid 5 .. och imorse när jag vaknade så skulle jag ut och dricka vatten , och där ligger simon på golvet ! =O haha ^^ lite kul vare fan , jag kunde fan inte hålla mig för skratt , så jag dog =P haha ^^


Nej , nu ska jag klä på mig , och hämta mitt paket på posten !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback