Mitt Liv.

1 6 4

Torsdag ^^

Nu sitter man i skolan, och har ola , som vanligt .. Men vi gör aldrig nått , så jag vet fan inte om vi kommer bli klara eller nått ! =P hehe .. Men det var ju då inte bara mitt problem , haha .. så det så ! ... vi ska ha massa lekar för 6:an på vinsbo skolan ! .. eller nått i den stilen , fatta inte så mkt ! ... Jag hade iaf bara två rester att göra ! .. Så det så , jag klarar G ! .. =P hehe ...

Idag ska jag iväg och backa med pappa =D haha , så vi får se hur fan det går =P hehe ... Men det ska nog gå bra fan ..

You Got Served , lätt bästa filmen genom tiderna ! .. Den äger verkligen , alla danser ! .. Det är fan så varje tjej borde förstå att dom ska stanna och titta .. =D haha ^^ Fick jag chansen att se en battel , skulle jag ta den ! .. Det är som Wille säger , alla borde förstå att det är rörlig konst ! =D

H O N E Y - är oxå en av dom bästa filmerna som har tillverkats ! Se filmens sista del här ! Lätt bästa delen i filmen oxå ! Och dansen , WoHo !!!



Slutet på YOU GOT SERVED ! =D

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback