Mitt Liv.

1 6 5

Fredag ^^

Nu sitter man på högberget , och har rast ! .. Fan va kallt det var ute , det var fan nyss sol å grejer , men inte nu inte ! .. haha ^^ Idag ska vi tydligen plugga samma sak hela dagen , men det blir säkert bra ! =P hehe .. Sen så slutar vi väl runt 2 eller så , som vanligt .. ^^

Idag ska jag på kalas , =P eller va fan man ska kalla det .. Rasmus fyller väl iaf 15 år , eller nått ! =P


Kolla denna video , dom är fan as duktiga dom där brudarna ! =P haha ^^



UPPDATERA !

Nu har man slutat , och fan va skönt det är alltså =D helt underbart när man kommer hem från högberget , man känner sig som en apa i en bur =O alla tittar som att man kom från en annan planet ! haha ^^ Men det var väl skitsamma , för jag kommer från jorden =P hehe ^^

Förorten ♥ - finns inge bättre ställe att vara på !

På söndag är Idol 2007 , och jag funderar på om jag ska ta mig dit , men min mor kom ju med den briljanta idén att vi ska åka till västerås , ... Ja , bara för att jag inte ska få göra det jag tycker är kul , och sen får jag gnäll för det ! .. Förbannade idioter ! ..




Finalen på Idol 2006

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback