Mitt Liv.

1 6 6

Lördag ^^

Igår var man iväg på kalas , och där kan man ju säga att det var väääärldens jäävla liv ! .. Så håll i hatta för fan , det var fan skönt att komma där ifrån ! .. Haha ^^ Jag gick ut å rökte , och efter att jag gick in , så gick sofia ut , och tog en tandpetare , som cigg , hon är 5 bast ! Jag säger då det , och jag blir så matt , på sättet dom säger åt henne ! .. Orka med det , nej ! =P

Sen efter det , så gick jag å morsan hem , sen upp på stan och mötte på anääät , sen kom pär å gänget , så han stanna å snacka ett tag ! .. Sen drog vi vidare , ner till hällarna , och cyklade där , sen satt vi oss vid båthamnen typ ! =P Skönt som fan , sen så vart det lite kallt , så vi drog till donkan och jag pissa , sen bort till kyrkskolan , =P Satt oss där ett tag , ringde micke , och tracka han .. Sen kom kim till han , då vart han konstig ! =P haha .. Sen drog vi hem ..


Och idag så ska man väl inte göra så mkt , förutom ikväll eller ja senare på dagen , så kommer anäät , för vi ska åka till ikea imon , med morsan ! .. =P Så det är lika bra å gå upp i tid , ja runt halv 9 skulle vi åka , eller nått ! ^^ hehe ... Får la se om man hittar något där ! =P


Kan ni börja kommentera eller ? Det är inge kul å skriva annars !



UPPDATERAR !


Nu på TV'n är det AIK - Helsingborg , och AIK ligger under med ett mål ! .. Fett störande men det är sånt man får räkna med tror jag =P haha ^^
Wille tyckte jag skulle åka på Derby , som är nästa gång , det vill säga den 28:e maj , då är det mot djurgården ! .. Kanske ska släpa med mig Tuppen då =D haha ^^ men hon kan ju stå i sin klack , så kan jag stå i min =P hehe ^^


helt underbart !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback