Mitt Liv.

1 6 7

Söndag ^^

Jag vet inte vart jag ska börja , jag dampade loss fett mkt här hemma igår ! Har det gått två minuter till , på de där , då har lägenheten vart sönder slagen ! .. Att du orkar grabben , jag gör inget utan att du ska leta fel ! .. Undra vem fan det är som ska ta och skaffa sig ett liv ? Det var liksom du som höll på å förstöra allt från början ! .. Men sen slog det mig , du kan inte ha en tjej som är bättre än dig själv !



Idag har man vart i Västerås , på IKEA ! .. =] Alltis lika kul , men hade jag fått bestämma så skulle vi ha åkt till Örebro istället , så man hade fått vart på Mariebergs köpcentrum ! =] hehe ^^ Anäät var ju med , och vi var uppe 8 imorse och studsade .. även om anäät sa att jag studsade som en boll i sömnen =O haha ^^ Det vet vi inget om , och det man inte minns har inte hänt ! .. haha ^^ hittade iaf inget där , när vi va på IKEA , men hittade en bok på Billiga nisse =D Pamela Andersson - Star ! sen när vi åkte hem , somnade både jag och Anäät i baksätet , haha ^^ och morsan sa att vi snarkade ! =| haha ^^

Jag känner mig hedrad , att ha Litanol som standad besökare i min blogg !

http://www.litanol.se/



Comments
anäääääät säger:

HAHA yeah faen! men ffs vi hotar brorsan och skjussa oss till mariebergs köpcentrum nån gång och tar en crazy dag där ;) kanske hitar lite kläder du vet ^^ :P HAHAHHA :D

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback