Mitt Liv.

1 6 8

Tisdag ^^

Vaknade typ 7 i morse , och viste fan inte va jag skulle ta vägen .. Så jag slog på tv:n och kollade på Bavely Hills ! .. haha ^^ så jäävla klockren serie ! .. ^^ Sen efter det låg jag ändå kvar i sänga , så kolla jag på Home and Away ! =D as bra det med , men jag gillar inte den engelskan =P haha ^^
Sen vara bara att hoppa in i duschen ! .. Vart en lång skön dusch , jag frös ju innan .. Var ju tvungen att tina upp =P haha ^^ .. Sen vare Våra Bästa År ... Och sen så traskade jag ut , mötte på Anääät och Linda , eller ja .. Dom kom och hämtade mig ! .. haha ^^ Sen drog vi upp på stan , tog en ficka ...

Vi traskade vidare , Linda drog ! ... Sen mötte vi på Päääär , haha ^^ han skulle ha massa pengar ;P så ja visst , det gick väl bra , man ska va snäll mot sina vänner ! .. Annars får man inga kvar =P haha ^^ det har jag lärt mig fan .. hehe .. Sen tog vi vägen , i ett gatuhörn :P och där stod vi typ en timme och kolla på människor =P haha .. klockrent fan ^^ Ovädret kom , och vi kuta hem till Anäääts morsa =P hon stack till jobbet , och stefan ut :P haha .. så vi vart alone där ... Sen iväg och handlade mat .. va fan ! ^^ hungriga varelser =P traskade vidare till stadsparken , och satt oss i tutten , snacka en timme kanske , sen traska vi hem ! ..


Anäät; Ska jag skjuta din mamma eller?
Myran; Då har vi ju din kvar =P
Anäät; Du kan skjuta henne du.
Myran; Men våra farsor då?
Anäät; Min ger man en platta bärs så håller han käften ett tag =D
Myran; Och min ett gäng damer =D=D=D=D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback