Mitt Liv.

1 6 9

Onsdag ^^


Dagen började med att jag klev upp 8 , för att jag skulle se alla program innan bussen rullade =P haha .. Sen så kom man tll skolan , och skulle måla nå jäävla miro bilder ! .. Man vart ju korkad av dom fan , så jag å Andreas slog våra skallar ihop , och måla väärsta tavlan fan ;P haha ^^ snyggast fan (A) Sen så slog vi upp lite andra grejer på väggen , och målade en apa , eller nått .. som Andreas skulle ha hemma ! haha ^^ Grym som fan ..

Åkte hem , och städade , kastade in massa tvätt , tvätta fan två maskiner , känns som morsan bara tvättar sitt =P haha ^^ men det hoppas jag väl inte , då måste jag ju nästan spöa henne .. haha ^^ Men det är som vanligt med andra ord ! ..

Izabell kom hit senare , så man fick skratta lite , och snacka ! Du är guld för mig ! ... <3<3<3


Jag vill ha hit Litanol på Ludvika festen .. Och jag vet att det finns fler som vill det .. =) Och jag hoppas verkligen det slår in , så man kan få ha lite kul iaf ! =) Så man kan få rocka loss ordentlig !! http://www.litanol.se

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback