Mitt Liv.

1 7 0

Torsdag ^^

Idag hade vi sån dag att vi tog hand om massa 6:or .. Och lekte massa lekar med dom och grejer ! Det gick verkligen bra , dom var positiva och verkligen ställde upp på allt vi sa , och dom verkligen lyssnade .. Det var inge negativitet alls ! Det hade det säkertvart om vi hade haft en 7-9 klass , eller så ! Men usch så bra det var =] Ungarna ville tom. doppa ner ansiktet i vattnet och mjölet en gång till =O haha ^^

Izabell kommer väl senare när hon slutat hoppas jag ! .. Så jag kan få leka lite =] hehe ^^ Fast denna gång ska jag vara lite mer social ! =D hehe ^^ Prooomes !



Andreas , va ska jag göra utan dig , efter studenten !?


UPPDATERAR !


Nu vet jag inte va jag ska säga om dig Emma , va fan sysslar du med ? Det du gjorde mot mig , det är oss emellan , men va fan .. Mot Anääät ? Som betyder så mkt för dig ? Du verkar ha gott om vänner , som du kan strö omkring dig ? Jaja , det är ju du som lider , ingen annan ! .. Jag har lagt allt bakom mig , och bryr mig inte mer , tycker bara det är patetiskt , att skriva en novell på det sättet du har gjort , och lägger ut den på nätet en dag EFTER att jag kommit hem från STHLM ! .. och du kallar oss vänner , jag HOPPAS verkligen att du ligger sömnlös om nätterna , och funderar va fan det är du sysslar med !






Nog om detta , Pääääär .. Du är allt en bra kul typ du ! .. Eller oj , sorry jag mena sån Gangster =P Men som ändå inte kan döda en fluga =D
+ vi ses på festen på Lördag ! ;P

image74


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback