Mitt Liv.

1 7 1

Fredag ^^

Sitter hemma hos Anääät nu ! Vi har fan nyss bakat klart =P Och jääävlar va snygg den blev .. haha ^^ ni kommer bli fett snooopna fan , jag lägger ut bild sen när jag kommer hem ! Hehe (&) Sen så har jag bakat glass , eller ja .. Anäät tror det är ost , men vist är det det i ! .. men iaf , smakar fan inte det ! =P hehe ^^

Har härjat omkring på stan , hela dagen sen skolan ! .. Sen trixade vi hit =P haha ^^ Och nu väntar vi på att min glass ska vara klar , den är det halv 9 =P haha ^^

Sen imon fyller lilla skrutten år fan ! .. Och mitt paket kommer bli ett minne för livet ;) haha ^^ Jag bara vet det ! .. hon gillar stora saker , så då ska hon få det =| HAHA !!! ^^


116233-70

Min blatTe - Den enda normala !
Tack för att du finns !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback