Mitt Liv.

1 7 6

Lördag ^^

Nyss vaknat , och är fett död ! .. Ont i heela ryggen , så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen ! ... Man kanske ska ta och göra sig en macka , och slå sig ner i sängen så man kan få räta ut ryggen lite =P Men jag vet inte om jag orkar resa på mig ! .. Sitter så fiint här ^^ ..

Igår så sov jag hemma hos pappa , och Anäät var med , pappa är ju nån annanstans =P haha .. Hmm , så när vi vaknade igår , så var man död =O Sen började man poppa GAMMAL musik , det är fan den som är bäst ! haha ^^ Finns nog ingen som slår sån musik ! .. Vi drog vidare till Falun , för att vara där en sväng , sen så drog vi till blge, så man kunde få shoppa lite kläder till studenten ! .. Och jag hittade en topp eller nått sånt =P haha .. Sen så gav mormor upp , men vadå? Jag hittade ju nått , eller hur =P haha ..
Sen igår när man kom hem , så vare bara springa in till pappa , packa allt , och plocka ur diskmaskinen .. Så pappa slipper ta reda på mina saker ! ^^ haha .. Kan vara trevlig om jag vill ! .. Och har han inte köpt med nått till mig , blire fett med stryk ;)

På kvällen igår , hade mamma fett med folk här , vart ju yr i skallen .. =/ Haha , men efter ett litet tag så stack alla , typ när jag somnat ! ..

Rätt person vann Top Model oxå ! .. Och nu är det trååkigt när det slutar ! . Men istället kan man kolla på PCD .. Skiit bra program fan .. Alla brudar har så lååånga slanka ben :O HAHA



CariDee -`v´-

image79


Comments
kå. säger:

Clean design, kompis.

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback