Mitt Liv.

1 7 7

Söndag

Ångesten stiger , mer å mer för varje dag ! .. Det är fan ingen som fattar att jag behöver hjälp med mina skolarbeten , för att kunna ta studenten , och gå ut med fullständiga betyg ! .. =/ Va fan lider människor av i dagens samhälle !? Blatte sjukdomen allihopa eller ?

Kom hem typ runt 5 imorse ! haha ^^ jag och anäät muppade loss ordentligt ^^ eller ja , vi somnade , så vaknade jag av att TV'n stod och vrålade , så jag kollade på klockan 03.55 , det var ju bara skratta sig lycklig ^^ Sen så enstirrade jag på Anäät så hon skulle vakna ! Men inte det inte , då drog jag lite i den knarrande dörren , då röde hon på sig ! .. så sa jag väl åt henne att kolla klockan , det skulle man ju inte gjort , hon höll ju på att trilla omkull ^^ haha .. Lite trååkigt fan ! Tog en cigg , sen traskade vi ut , och vägen ner mot mig .. ^^ Jag var in till pappa en sväng och kastade mjölken , så det inte skulle stinka ! Sen heeem ^^ bra kul vare fan ! ...

Vi muppade loss riktigt på stan igår ! ^^ Det var massa treevligt folk ute .. (A) Men ja , fick man vara ute eller ? Nej , inte det inte ..



Vilket lyx =P

Campine

^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback