Mitt Liv.

1 7 8

Måndag ^^ - 17 dagar , 21 timmar , 15 minuter kvar till studenten !

Idag var grabbenfan stilig (H) Han hade streatskjorta , hela och rena jeans (för en gångskull) , rakat sig , och fixat håret så det är så där snyggt !
Stooolt över honom !

Fy fan va jag skulle kunna döda den där äckliga skolan ! Jag satt på bussen sa till Sanna att Kalle åker säkert hem idag , för att han är sjuk eller nått ! Så kom han , å säger att hans fru inte mår bra , så han måste åka hem , men han skulle lägga ut vårt prov på FC ! Okej , där tänkte jag för mig själv att jag kan gå å hänga mig ! Men så klämde jag fram mina tårar , och han fattade allvaret i det hela ! .. Han tar allt jag säger på skämt , jag blir så förbannad .. Men han lovade , han la sitt löfte på det , att jag skulle klara det ! .. Och nu när man sitter och arbetar , kommer han på fler grejer , man ska ha med , och skiit !

Så ska man få ha Bosse Mätä på studentfrukosten , som fotograf ! Han gör det gratis å grejer !


UPPDATERING !

Anääät satt igår och gick igenom massa gamla bild skivor , så hitta hon massa blandat smått och gott ^^ som hon sedan satt och försökte skicka över , men det gick inge bra , för allt fitta sig ! =/ Men nu är lite på väg över iaf .. haha ..


        
  

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback