Mitt Liv.

1 7 9

Tisdag ^^

Blev väckt av att trafikskolan ringde och sa att jag hade körning ! .. Fan , tänkte jag , och drog på mig kläderna , traskade till kronan .. för att vänta på kent ! .. Sen så traskade jag till Ullis .. och sitter här nu ! ...
Och kan anääät få fingrarna ur röven , å sluta pilla , så kanske vi kan gå på staaaan , men hon seeeegar ju ! ...



Uppdatering , som vanligt ^^

Nyss kommit hem då ! Fan vilken dag det har vart , var först upp på stan och mötte anääät , sen var det bara att hoppa på tåget , som tog oss ner mot sthlm ^^ HAHA , jag säger inget så har jag inget sagt .. Sen ut till s-tuna , eller om man ens kan kalla det de .. Gangster (&) ... Sen åkte vi hem efter massa fikande å muppande ! ;)



Man ska hålla sina vänner nära - men sina fiender ännu närmare !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback