Mitt Liv.

1 8 0

Torsdag ^^ - 14 dagar , 18 timmar & 36 minuter kvar till studenten !

Nu sitter man hemma hos mig ! Jag och anääät , vi kollar lite smått på skärgårdsdoktorn , haha ^^ Även om man sett dom avsnitten hundra ggå , kan man se dom en gång till , man tröttnar aldrig på dom ! ^^
Idag när man var på bal informationen , så vart det typ kaos ! haha , efter att man inte fick göra som man ville där inne .. haha ..

Jag och anäät var ner och bokade allt skit nu =O Seriöst , ute en natt ! HAHA , detta ska bli kul och se hur det slutar . Bara inte nån fjant öppnar käften nu , till fel personer .. Då kan man ju hälsa hem , fortare än du kan blinka ! Nu sitter Anäät och säger att det blir trevligt !! (A) haha ^^





Fiiina grejer detta ! (&)







Fan , Litanol har slutat hänga i min blogg tror jag ! :'( Han kommenterar iaf inte mer ... Trååkigt , det som var lite kul med kändisar , där ett tag ! .. Iaf , as bra musik, kolla in http://www.litanol.se =D

Comments
anäääääät säger:

TREVLIGT :O ja vis ska väl vara glada om vi kommet hem helskinnade ;) :D :P :| (H)(A) och alla andra jävla gunnar som finns (&)

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback