Mitt Liv.

1 8 1

image93
Fredag ^^ - 14 dagar , 4 timmar & 12 minuter kvar till studenten !



Vaknade nyss , väntar nu på dom segaste mupparna ever ! .. Dom är sanslösa , så vi får väl se om dom kommer ^^ haha .. Annars vet jag fan inte vart jag ska ta vägen =O haha .. Vi slutar fan 4 idag , för att vi har feting prov och grejer , det är sjuukt ! .. Och jag kan inget :O haha ...

sjuukaste drömmen jag hade , Peter hitta inte till balen , å gud vet allt ^^ Jag fråga fan om han inte sett att jag kolla efter bilen ibland , å han svara "Jo , klart jag sett det, en blondin som håller på å vrir nacken av sig" HAHA ^^

Nu är det bara 4 dagar kvar , anääät ^^ haha , jag vet inte om jag vill mer ! haha , om vi kommer hem helskinnade , då kan jag fan hoppa från balkongen å överleva ! Det är ju fan inte så farligt ! .. haha ^^ Jag ska gå in i en affär å sno grejer , utan att bli haffad =O .. Jag ska göra allt , spöa poliser =D HAHA ... Lika bra det fan ...
Om rätt person får reda på det , då kan jag hälsa hem om 4 dagar , han släpar hem mig i mina öron =P haha ...

Najiiiim kommer fan idag , blatTefan ! ^^ haha , ska fan se till så jag får muppa med henne lite ! .. Men jag måste hem och tvätta nån maskin innan jag ska muppa livet av mig ! .. så jag slipper måndagen .. ^^ Imon ska folk tydligen mata mig med nappflaska och jävulskap .. haha .. Får la se hur det går ^^


 
  


image96

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback