Mitt Liv.

1 8 2

image93

Lördag ^^
- 13 dagar , 1 timmar & 5 minuter kvar till studenten !

Igår efter skolan , åkte man ner med dahlin och solade , eller ja .. Hon och johanna sola! , sen så va vi en vända på stan , så körde dom hem mig sen ... In och tvättade en maskin , måste ha rena kläder , blir nog kanske en ikväll med eller nått . Jag vet inte än ^^ haha ...

Sen runt 6 igår , körde morsan upp mig till Anäät , där det var Linda , Anäät och jag , först .. Sen kom det lite mer folk , och lite mer , och ännu mer ! .. Till slut fick jag nog , jag ville fan ner på stan , å träffa najim ! .. Men ja , allt blev som det blev där nere ! .. =/

Anäät skulle pissa hemma hos den där jäävla fast ! Jaja , där fick man höra både det ena och det andra , som förstörde heeeela kvällen , sen kom allt annat upp när jag fick syn på den där jääävla förbannade strippan ! .. =/ Va fan har jag gjort för ont i mitt liv ,.. ??? Jag har fan aldrig gjort nått , så va fan ! .. Varför kan inte jag få vara lycklig ? Nej , tydligen inte , det verkar vara fel på det då ! ...

Det är väl som alla säger , jag är ful, fet och äcklig ! =/ Men jaha , då var jag väl det då .. Jag ska låsa in mig , och aldrig gå ut ! .. Det är fan ingen idé ! ...

Jag orkar iaf inte höra det mer , eller se alla blickar från alla ! ... Jag har vart sån att jag bett om hjälp , men det är ingen som förstår ! .. Att jag verkligen behöver det oxå , man måste tydligen ropa på hjälp genom att ta livet av sig ! .. Men det täcker jag inte göra , jag får ändå inte höra eftersnacket ! .. Så då är det inte värt det ...

På måndag åker vi ! Och kommer jag hem hel , är ju det ett plus i kanten ! .. Fast jag har väärsta planen ..Men tänker inte tala om den här ^^ haha ! .. Så det så , ni är för små för att veta den ^^ haha ... (A)

Jag och Simone är vänner igen , lika bra .. Jag menar .. Jag flyttar ju snart , varför ska man vara ovänner , men det finns en jag ALDRIG kommer förlåta , hennes namn tänker jag inte ens nämna , för om hon hade förstått saker idag , hade det aldrig hänt ! .. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta fan ! Jag har bara EN riktig jävla vän , och det är ANÄÄT ! .. Hon är allt jag har ! .. Det finns ingen som förstår mig , Jag ÄLSKAR HENNE ! .. och rör nån henne , eller gör henne illa , jag lovar ! .. Jag står framför henne då ! ..

 
               

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback