Mitt Liv.

1 8 3

Söndag ^^

Slut på allt festande nu ! haha ^^ Lika bra , börjar ju imon igen ^^ haha ..


             


Igår vaknade man av att Anäät loggade in på msn , gjorde mig klar å grejer , väntade på att hon skulle komma hit =) hehe .. Sen så var vi här en timme kanske , så traskade vi upp till Anita , för att Catrin var där .. Sen vara bara traska till henne ^^ Och när vi kom dit skulle vi dra igång grillen , och fan va jag garvade , den slog ut heeela lägenheten typ ! haha ^^ Så vi var tvugna å skarva sladdar ut till trappen ^^ Fan va jag garvade ^^ Lika bra det fan ... När vi satt å käkade , kom Johanna och Lena .. Så dom började grilla då ! .. =) Jag och Catrin , satt å lekte kalle anka ^^ Med den där jäävla majskolvarna ..
När alla hade käkat klart , satt vi oss och snackade nån timme , sen traskade vi vidare till Therese och Patrik , men där vare dött , var där kanske 20 minuter , haha ^^ Sen drog vi upp på stan , och vi ville ligista lite , men fick inte , dom hade redan tagit bort det :O haha .. Vi satt oss sen vid björkhaga , och började snacka , om allt å inget , sen kom Rikard på besök , och fan .. Det var inte Rikard , jo , kroppsmässigt , men inte det andra =O haha .. Sen gick jag och Anäät hem till hennes morsa , härjade lite där .. Å anäät fick tillbaka sin nyckel ^^ haha , den bad hon hennes mamma köra upp i röven ^^ HAHA !!! Sen traskade vi ut och träffade lite folk , jag åkte karusell ! haha ^^ fy fan ^^ Hemska tankar om dom där jäävlarna !


Sen vare väl nån jäävla fjortis som brände hål i min tröja ! =/







Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback