Mitt Liv.

1 8 5

Onsdag ^^ - 8 Dagar , 17 Timmar & 18 Minuter kvar till Studenten .

Igår kom man hem , från ett sannolikt roligt äventyr ! .. Inte för att jag tänker göra om det men det var kul ^^ haha .. Vi åkte runt 10 på morgonen , å jäävlar vare slog till i magen på mig då ! .. Var död , å vet inte allt .. Sen när man började närma sig Västerås , ringde man upp Najim , så hon kom ner .. Hon muppade då fan loss totalt ! . Herreguud , är det enda man kan säga om henne , hon lever i sin egna lilla värld ^^ Hmm , sen så var tåghelvetet försenat.. När det kom fick man springa som fan , stockholmare , tror man har speed i bena =O haha , så fick vi går igenom hundra vagnar , innan vi kom till våran , som såg ut att vara första klass ^^ haha (A) Och när det tåget började rulla kunde man ge sig fan på att det var som att rida en häst =|

Väl när vi var framme , kastade vi i oss typ 3 cigg , och mat på det ! ^^ Sen köpte vi sånna en dygnskort , så vi kunde åka vart fan vi ville ^^ Så vi hoppade på tuben , drog till anääts farsa , eller ja.. Nått sånt ^^ Sen så stanna vi på massa andra ställen med ^^ Bl.a Sollentuna , var där i 20 minuter , sen drog vi vidare till Solna , klev av där , och vart kvar fan.. Vi gick in i Solna Centrum , och kollade omkring ett tag , sen slog det oss att vi kunde fan ta en titt på om det var nå folk utanför Råsunda ^^ Gick upp å kolla en sväng , sen kilade vi tillbaka in på gallerian , å in på systemet ^^ haha .. Handla massa öl , å klev upp på ett berg och satt oss .. där drack vi lite , muppa med massa fulla människor .. (A) alltid lika kul fan ! ..

Eva kom och hämtade oss i taxin sen , så vi åkte och fikade , sen följde vi med henne en stund hem .. och där ladda vi telefonerna lite ^^ Sen så gick vi upp till matchen igen , och den slutade som en koskit ^^ 3-1 till DIF ! .. =O Hur fan kan man spela så fruktansvärt dåååligt ?  Sen när matchen var slut , såg man hur vakterna flög ut , och efter kom AIK klacken ^^ haha .. vilket drag det var alltså ! .. Vi stod mitt i klungan när dom började kuta mot DIF klacken ^^ haha .. ojoj , säger jag bara .. Satt oss i tunnelbanan en sväng , och kollade på alla vakter som traska omkring där inne , tillsammans med alla snutar ! =/

Sen skulle vi hitta tillbaka till Tuben , och det kunde ju nån glömma att vi gjorde ^^ Jag gav upp vid en parkbänk .. Där slog vi oss ner , och jag somnade ^^ haha .. klockan kanske var runt 2 då ! Men sov i en timme , sen kom jag på vilken väg det var , och då hade dom slagit igen skiten , så vi traskade bort till solna bron ^^ haha , och klättrade upp på ett berg , där satt vi till bussen kom , och åkte in till Centralen .. Satt där till klockan var 7 , Eva kom och hämtade oss , så vi fick åka hem och lägga oss i hennes säng =) haha .. ojoj , såå skööönt ^^

Åkte tillbaka till centralen kring 5 , och yrade lite ^^ För vårt tåg stod inte med ^^ Så vi var tvugna att fråga ^^ haha ..
Väl hemma , fy fan va sköönt det var med en dusch ^^ haha .. fanns fan inget som kunde slå det då ! ^^
Men jag ska då fan aldrig mer åka till sthlm , jag blir ALLTID sjuk !


           


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback