Mitt Liv.

1 8 6

Torsdag ^^ - 7 Dagar , 19 Timmar & 51 Minuter kvar till Studenten. 


 

Lite fler bilder från sthlm ! ... Jag ligger ju och sover på den andra bilden , och dom två bilderna efter den , sitter vi på berget , typ vid solna bron ^^ haha ... Och sista bilden , är ett bevis på att det är ganska dött i Sthlm också ! .. Inte bara ludvika fan ^^ haha






Nu är man hemma igen , var i skolan typ en timme , va fan ! .. Fucked up onödigt ^^ hehe ... Sen så skulle vi lämna in massa böcker idag , men dom skuttade jag över , för jag höll på att missa bussen , och dom böckerna är ju inte det första man tänker på , men kom på dom när jag stod vid hållplatsen ^^ Så då vare skit samma , =P Sen när vi kom dit , hade alla redovisat typ , eller ja . Alla skulle ^^ Hmm , men jag orkade inte göra , för jag hade inge papper med mig ! ^^ hehe ...

Var upp på stan och shoppade lönaglar till imon ! haha ^^ nu är allt i stort sätt klart , tror jag , och hoppas ! ^^

    


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback