Musik.

- Doggeliiitoo

Namn: Douglas "Dogge Doggelito" León.
Ålder: 32 år.
Bor: Alby, Norra Botkyrka.
Familj: "Jag är sambo. Eller halvt. Jag vågar inte säga, jag vet inte". Har två pitbullhundar, Rizzla, 13, och Bonnie, 1, och dottern Bianca, 5.
Inkomst: "Det hade varit kul om du skrivit några miljoner men tyvärr är jag inte i den klassen. Jag har ingen aning faktiskt".
Aktuell:
Släpper i dag sitt första soloalbum, "Superclásico".


Själv tycker jag han är en av sveriges bästa rappare =) Jag har ju då sett han live, tillsammans med flera andra tusen tittare, och det lät inte som att dom var besvikna .. ^^ Nu är det ju lite tragiskt att han har vart tyst ett tag, men fullt förstående, hans fru gick bort i cancer för drygt 3 år sedan, men halva hon lever kvar i Bianca som är 5 år gammal =) Men nu är han tillbaka och har/ska släppa sitt första soloalbum, Superclásico.


image457

Comments
Stina-Lee säger:

men snälla du... nu tänker jag inte reagera som jag faktiskt vill reagera, eftersom jag blir förbannad! Men är trött på folk som du, fattar du hur många sånna här kommnetarer jag får eller? OM jag tar bilder från nån annans blogg, JA då frågar jag om lov. Det är SÄLLAN!!! Jag tar bilder, oftast från hollywoodrag och sådana sidor, lägg ner alltså!! Vad är ditt problem??

Postat: - URL/Blogg: http://stinalee.blogg.se



Stina svarar säger:

va fan snackar du om??? visa mig då??

Postat: - URL/Blogg: http://stinalee.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback