Listor.

- Lista !

1 . Hur gammal är du om fem år?
24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen, har nyss vaknat ^^

3. Hur lång är du?
167

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Kniven i hjärtat ^^

5. Vem ringde du senast?
Anette

6. Vem ringde dig senast?
Morsan =|

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Du det önskar jag oxå =/ Men asså.. Förlåt. Jag har vart jävligt argsint och lätt retlig.. det har inte bara berott på dig, tror du ba fick bägaren att rinna över.. Jag gillar dig, jag hoppas du förstår det.. Vill vara sams med dig!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS <3

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är skilda fan.

10. När såg du senast din mamma?
Igår kväll..

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

12. När vaknade du i dag?
Runt 10 skulle jag tro ^^

13. Vilken är din favoritjulsång?
Finns inga bra :O

4. Vilken är din favoritplats?
Oj, vet inte !

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ute, i äckligt väder

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis fortfarande i sthlm ^^

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monster under sängen ^^

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Anette när hon spelade tv spel ^^

19. Hur stor är din säng?
120 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar <3 och en stationär ^^

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika :)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
5 styckna

23. Hur många landskap har du bott i?
Dalarna

24. Vilka städer har du bott i?
Ludvika

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfooota =D Sommar fan

26. Är du social?
Ja det tror jag väl :)

27. Vilken är din favoritglass?
Daim =)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Bär och glass ^^

29. Tycker du om kinamat?
Ja , det är gott =)

30. Tycker du om kaffe?
Iuuuh, äckligt !

31. Vad dricker du till frukost?
MJÖLK =)

32. Sover du på någon särskild sida?
Nope ..

33. Kan du spela poker?
Ja , är grym på det ;P

34. Tycker du om att mysa/kela?
Absoluut ^^  

35. Är du en beroendemänniska?
Ja av cigaretter , tyvärr :S

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Jajemän, men han är liiiten ^^

37. Vill du ha barn?
Ja klart jag vill :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, norska fattar man ju, (anette har gjort mig cp skadad av det ^^ )

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja ^^

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Jag vet inte , både och fan ^^

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Ja, nu är det ju bensin :O haha

42. Äger du dyrbara smycken?
Har väl ett och annat halsband ^^

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
PB, CSI =)

44. Kan du rulla med tungan?
Nej, kan du rulla med tårna ? :P

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Mig själv fan =D

46. Sover du med gosedjur?
Ja =)

47. Vad har du för ringsignal?
Persbrandt som snackar ^^

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, jag tror det :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tidning ^^

50. Flirtar du mycket?
Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja ^^  

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nejdu ! =P "För vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram ?" =P

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Vinklipt Ängel

54. Läser du dagstidningen?
Ja det gör jag

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Klart ^^

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The Voice =)

58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
Oj, det var länge sen jag gjorde nått sånt ^^  

59. När var du i kyrkan senast?
När jag praktiserade ^^

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hade man sånna ? :P

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Oj, en hel sommar ? :P

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback