Listor.

- Lista !

One three hill eller O.C: Måste säga båda ju =)
Ute- eller hemmakväll: Beror på humöret ^^
Sex eller mys: Mys fan =D
Salt eller sött: Sött
Lyx eller budget: Det jag har råd med =P
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 15 Augusti 1988
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukiskläder =)
Favoritresturang: Kina
Favoritfilm: Kniven i hjärtat, har gått och blivit en favvis
Drömväska: En grabb ska inte ha väskor fan =O Men jag vet inte ^^
Har du barn: Nej, men vill ha
Födelseort: Falun
Smeknamn: Maggan, Myran :O
Favoritfärg: Svart, Vit, Rosa
Drömkille: Persbrandt =|
Har du varit kär: Ja
Favoritlåt: Timbaland - The Way I Are
Maträtt: Finns ju många
Favoritresemål: Los Angeles
Favoritblomma: Kaktus
Tycker inte om: Falska människor.
Senaste sjukhusvistelse: När morsan fick en puck i huvudet ^^
Favoritdricka: bravo =)
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: ljus grönt
Vad gör du när du är uttråkad: Ser till att jag inte har det
Missbruk: Mobilen, Cigg, Musik
Vän som bor längst från dig: Philip :O
Nära vän: Tuppjäveln <3
Vad retar du dig mest på: Sånna som tror dom är bättre än andra ..
Läggdags: När jag somnar
Skostorlek: 38
Syskon: Ne
Favorit pålägg:
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Bröstcancer fonden
Vilket är det vackraste ordet: Sexig
Bästa bok du läst: Sho Bre
Är du Internetberoende: Tyvärr
Favoritparfym: Gucci
Gillar du snö: Nej
När köpte du något åt dig själv sist: Mina stora brallor =)
Vilken är din bästa egenskap: Jag säger precis det jag vill ^^
Vilken film såg du på bio senast: Göta Kanal 2
Senaste köpta skiva: Oj, det var lääängesen =O
Favoritgodis: Tutti Frutti
Studier eller jobb: Inget
Bästa kompis: Har jag ju redan sagt =O
Innerstad eller liten ort: Sen när vart Falun en innestad? .. Men jag bor då i en innestad om 11 dar ^^
Favorit bloggar: Stina Lee´s

Mitt bästa köp: Bilen
Mitt sämsta köp: Oj, vette fan
Mitt dyraste köp: Bilen
Mitt billigaste köp: Vette fan
Nästa köp: Nått till nya lyan =)
Mitt önskeköp: Finns ju mkt =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback