Listor.

- Lista !

Tre namn du går under:
1. Marielle
2. Maggan
3. Myran

Tre saker du ogillar:
1. Oärlighet
2. Egoism
3. "Jag, jag, jag" - Människor

Tre saker du har på dig just nu:
1. Nattlinne
2. Trosor
3. har bara två grejer på mig :O

Tre av dina favoritband/grupper/artister:
1. Timbaland
2. 50 Cent
3. Petter

Tre av din favoritlåtar:
1. Fergie Ft. Sean Kingston - Big Girls Dont Cry
2. Timbaland - The Way I Are
3. Petter Ft. Säkert - Logiskt

Tre sanningar:
jag är
1. ärlig
2. smart (A)
3. inte en sån som tar åt mig av vad andra tycker

Tre av dina hobbys:
1. Glida i pärlan
2. umgås med vännerna
3. skriva SMS

Tre saker du verkligen vill ha:
1. en bra-betalt jobb
2. den 1:a dec.
3. ett underbart liv

Tre saker du tänker på just nu:
1. Comviq, för dom är dumma i huvet
2. Om jag ska duscha ..
3. eller röka ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback