Mitt Liv.

- Maggiiie On The First Snow

Å herreguud, detta kommer sluta i Kata-stroof ^^ Fy fan vi härjade jag och Anette , började ju bra.. Höll på att braka rakt in i staketet här ute på gåden ^^ Sen skulle vi upp till Sandra och Therese, ja där var det inte heller så plant, glansis ^^ så trodde jag skulle braka in i stolpen ^^ Men det gick la bra .. (A) haha .. Sen ner på Clasons parkering och härja lite .. eller var inte så lite där inte ^^ Men ja , slutade bra iaf .. Lägger in lite filmer från det sen ^^ haha ..

när vi var och härjade på parkeringen så kom en sandbil, och skulle sandra tyckte han, det tyckte inte jag så jag sladda bort det ^^ haha .. ojdå, fick man inte göra det eller ?


men ja, jag och Anette vi lever iaf ! .. ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback