Mitt Liv.

- Saxdalen / Gränges

Igår fick jag min vajer till kopplingen fixad, så nu jäävlar ligger jag snart under huven i min bil oxå ^^ haha, som jag gjort i dom andra bilarna, men ändå.. Allt annat är bra i bilen, så det hinner jag vänja mig med snabbt =) Får la se hur det går med det .. haha ! ..

Igår var jag och hämtade massa kartonger, och ska väl börja packa lite fint idag hade jag väl tänkt =) Får se hur mkt jag kan packa som jag vet jag ska ha med mig .. haha, jag vet iaf att jag kan packa ner alla DVD filmer, och dom vanliga =) Sen vet jag inte om det är så mkt mer som ska med, förutom DVD:n, videon, PS2 =) haha, vi får dubbelt av allt, skiiit kul.. tom. endel kläder fan ^^ haha ..

Så igår var vi upp till Anette hon skulle leta reda på nån film, så vi drog till Saxdalen med Rikards prylar. Och jäävlar va han skrämde skiten ur mig när jag skulle kliva ur bilen =/ haha .. Inte kul alls fan, ^^ Stod och snacka med han ett tag, sen hade han sin vovve där =)

Sen drog vi vidare hem till Anettes syster yster =) Och vart kvar där ett tag, Elis satt och slog in massa julklappar när vi kom, och dom vart riiktigt grymma =) haha .. Sen så var det de där Incider, på TV:n så satt vi och kollade på det en sväng, haha, hur fan kan man sno en hel gård av en annan människa? ^^ Humor, fan ! ..
Anette skulle testa spela Nintendo Wii =) haha , fan va vi garvade, för den där råttan var så jäävla ful, när han skulle gå å grejer ^^ Humor !


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback