Mitt Liv.

- Splash .. ^^

Börjar från början, så folk förstår ^^


Det började igår, då jag, therese och anette var ute och gled omkring i gränges =) Vi var nere vid fotbollsplanen och där lyckades therese köra fast bilen, på glans is ^^ haha , så jag fick ta över, men inte fan kom jag där ifrån inte :O haha .. Så vi kasta i backen och gled ner.. Sen skulle vi glida fint på björkås, och jag kan ju skriva upp att jag GLED, rakt ner i ett dike =O haha ! .. Riktigt kul fan, med thereses bil =/ haha , så anette och hon hoppa ur för att putta, men dom gjorde inte bara det, anette fyllde skon med snö oxå ^^ haha ..

Sen idag när vi var i väg till borlänge, skulle på kalas hos hennes små systrar till tvillingar ^^ haha .. Så gled vi fint in vid en skola, och gled gjorde vi, så jag höll på att plocka en unge med bakdelen på bilen =/ HAHA .. Fan va skraj jag vart av det.. så när jag körde ut, så tog jag det förbannat försiktigt ^^ haha .. Inte nog med det, vi kom in till stan, och skulle ta backen ner vid CP skolan ^^ Så drog jag på en sladd först åt vänster, sen åt höger, och skulle ta vänster igen, men oj, vilken snurr det blev, och när jag kolla upp hade jag en hel husvägg 2 meter bredvid mig ^^ haha , ojoj, det hade kunna blivit splash flera gånger idag.. men det är sånt man får räkna med när det är jag som kör ! haha ^^

Och synd nog hade jag ingen kamera med mig ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback