Mitt Liv.

- Falun / Spökjakt

Vaknade typ ganska så tidigt imorse av att jag fick en leveransrapport av Ante .. Så jahapp, det var bara kliva upp då ^^ Sen började NettiZ att bomba mig oxå, för vi skulle tydligen till falun och muppa med Johanna =) Länge sen man såg henne fan .. ^ Men vi hann inte mer än komma ner på stan för där stod Kim och muppade, så vi snackade med han ett tag, innan vi till slut kom iväg .. =) Och ja, typ vid borlänge , eller strax efter fick min bil lite frispel tror jag ^^ eller vad tror ni?

 

Sen när vi kom fram skulle vi inte missa en fet parkering vid Åhlens .. Men det gjorde vi iaf .. så vi fick åka in i stan och vända ^^ sen tillbaka ! .. där mötte vi på Johanna, och hennes polare, vad hon nu hette ^^ Så vi traskade runt där ett tag, sen drog vi iväg och fikade lite .. gutt gutt ^ Där började vi snacka om våra spökjakter, och polaren kom in på massa hon hade vart med om, där det verkligen spökade oxå ^^ Så vi hämtade upp Lena, sen drog vi dit ! .. och fy fan hur det såg ut, inte fan vill jag bo där inte ^^ Men ja, ni får se lite bilder ... så kanske ni fattar vad jag snackar om .. =P

image396


         

Var noga med att titta på tredje bilden ^^ Den ser nog inte ut som den ska i kanterna !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback