Mitt Liv.

- Lite Överallt

I tisdags åkte morsan iväg till Sandviken. =) Så man fick lite lugn och ro .. haha ^^ men jag har ändå inte vart hemma så mkt under den tiden. haha ^^ Så på dagen gjorde vi inte så mkt, hände runt på stan och grejer.. Sen så mötte vi på Tvillingarna, Mia, Ella och några fler på Monte Carlo =) Så fråga vi dom om dom skulle med till Sthlm, för vi hade tråkigt.. Och visst.. Therese hängde med , vi tankade och åkte.. Den lilla råttan sov hela jäävla vägen, medans jag fick köra =O och snacka om att jag var trött, så när vi kom dit, visade vi vart vi skulle flytta och lite sånt.. Så kom det massa töntar gående, som höll på å fjanta, så vi fjanta tillbaka =D haha .. Åkte till Sollentuna Centrum ställde oss där en sväng, rökte lite.. ^^ Och therese tala om för mig att jag skulle bli svart en dag, och grejer.. Fan va vi garvade ^^ haha .. Kom hem halv 4 typ, och therese körde från västerås =D Så man fick ju sova lite .. Sen när vi kom till backen vid Anette, så fick hon motorstopp, för min bil klarar inte backen på 3:an .. så jag tog bilen där ifrån, och jäävlar vilken rivstart jag drog i, ville bara komma där ifrån ^^ Haha .. Vi garvade som fan .. HAHAHA ^^

image410


Sen på onsdagen åkte jag en sväng till Ullis, satt där .. Sen hem till Anette och kollade på High school musical =) Sen hade anette nån remix på den filmen =) Så vi började dansa till den, så nu kan man dansen oxå =) HAHA .. ^^ Skiit kul fan , och låten :D haha , man kan ju inte bara göra en sak liksom , du ska ju kunna sjunga samtidigt som du dansar :D haha .. ^^ Sen gjorde vi inte så mkt mer , så vi tog med oss datorerna ut , och fifflade lite.. så hamnade vi utanför apoteket .. och där fick jag in ett trådlöstbredband :D haha ^^ satt där och garvade en sväng ^^ haha ^^ Sen träffade vi på Dahlin, så vi snacka ett tag med han, sen åkte vi hem ^^ haha

image411


och igår var vi ute en sväng igen , =) jag hitta väärsta skogsvägen, så drog in på den :D haha .. och anette skrev sitt testamente, till mig ^^ haha .. men om jag med hade dött då ^^ haha ! .. så hade ju ingen fattat varför .. haha .. hmm, efter det träffade vi på catte .. =) sen drog vi upp i håcksberg .. åkte lite där , men när vi kom fram till målet så hade dom satt upp en bom där, så man kunde inte åka in :O haha .. så vi drog tillbaka.. men klockan typ 7 halv 8 , åkte vi hem.. var så jäävla dött ute, och kallt .. :O haha .. Somnade innan efterlyst var slut ^^ haha .. vaknade typ 5 i morse ^^ haha ..


Idag blire fest hemma hos Cathrin .. =) För ovanlighetens skull ^^ haha , men före det ska jag byta däck på bilen, dax för dom där vinterdäcken ^^ haha .. eller ja , pappa får allt göra de där åt mig , jag tänker inte bli skitig om händerna .. haha (A)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback