Mitt Liv.

- Sitter Hemma Hos Pappa

Nu jäävlar har man köpt en skärmaskin till pappa, och han sitter och leker med den här hemma på vardagsrumsbordet =/ Börjar bli farligt ser jag.. haha .. Men inte fan blir jag skadad för det , hoppas jag ! ^^ haha

Har vart i blge idag, och lämnat in min dator, för att den inte funkar på någon annans internet ! =/ Och det tyckte då jag var lite konstigt ^^ Men nu jäävlar funkar det hos pappa igen.. och fan va glad jag är för det ^^ haha ! .. Så nu kan jag sitta hemma hos alli hopa och surfa om jag känner för det ^^ Inte behöver man vara rädd för att inte kunna det ^^ Som när vi satt hemma hos anette , och inget funka , inte ens hennes sladd ^^ Men nu jäävlar funkar det igen .. =D Så nu kan man flytta, utan att få damp ^^ haha ...

Undra sa blundra, va man ska göra idag då! Ska väl snart hem till mamma, och se vad jag ska göra där.. Tvätta lite kanske ! .. =) haha ^^ Så man får lite rena kläder .. haha ..

Imon ska jag iaf på äventyr, jag har lovat ante. Och jag ska göra det, men saken blir ju den att när jag flyttar, lär jag börja om från noll =/ och det vet jag inte om jag orkar, eller vill.. Hur kul blir det då? =/ Aja, sånt man får ta då, nu ska jag iaf se om jag kan fixa detta. Det är lika bra, för jag vill inte mista honom, och gör jag det. Går jag under ! Det vet han..



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback