Mitt Liv.

- Sthlm Here We Come

I Torsdags var jag och Anette iväg till Sollentuna, vi skrev kontrakt med eva om att vi tar över lägenheten i 6 månader =) och jäävlar vilken lägenhet hon hade , den var fin som fan , för att ligga där ute ^^ haha .. Vi åkte förbi godisaffären när vi åkte dit , så det blev väl en hel godis =P haha ^^ Morsan tror jag fick mest , men det var ju det hon ville ha (A) haha ..

Sen var vi upp på 15:de våningen och tittade ut , Anette höll på å svimma iaf =P haha , vi såg fan till globen från taket ^^ haha, det var grymt som fan ^^ men den var liten, men iaf ^^ haha.. Sen var vi in en sväng i Sollentuna Centrum, och cirkulerade, vi lär ju se vad som finns där, Allt fanns i edsberg, men inte borlaget , så det lär ju då Tuppen leta reda på ^^ haha , annars får vi väl ta tuben in i solna, för där vet vi då fan vart det ligger ^^ haha ..

image372

image373

   




Sen har det väl inte hänt så mkt mer den senaste tiden! .. Vi har väl vart ute och åkt lite, typ vart till borlänge och grejer ! .. =) Sen äre väl bara film och grejer som har ägt rum.. haha ^^ Men nu skiter jag i vad som händer, för jag flyttar den 1 dec =)


Det kommer lite bilder, då denna funktion funkar igen ^^ haha




Comments
anääät säger:

ja bolaget ska jag ha :P

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback